maandag 22 oktober 2012

ॐ PUTUMAYO WORLD YOGA ॐ

  ॐ Comming soon! 

Oh joy! Binnenkort komt de nieuwe Yoga cd van Putumayo uit.; World Yoga. Ik ben al jaren een fan van Putumayo. Putumayo staat bekend om haar eclectische tunes van muzikanten uit de hele wereld. Door de zorgvuldige muziek samenstelling zijn de cd's van Putumayo altijd stuk voor stuk prachtig in balans. De World Yoga cd is de tweede Yoga cd van Putumayo. De cd is een ontspannende reis om de wereld met prachtige muziek uit alle windstreken. De sample cd heb ik van de week binnengekregen. Tried & Tested : Ik kan niet anders zeggen dan dat het een prachtige cd is. Zeer geschikt  om Yoga op te beoefenen. Ik ga hem zeker op mijn Yoga school aanraden. Heerlijk om wakker op te worden. De World Yoga cd is ook een fantastische cd voor op de achtergrond tijdens het werken voor een sfeervolle ambiance. De cd bevat vijftien nummers van diverse artiesten en grote namen als Deva Premal &Miten, Sarah Tavares en Sean Johnson and the Wild Lotus band. I am hooked! Feeling all joyfull & bliss. De cd komt begin November uit. En zal bij Milagros Mundo verkrijgbaar zijn. Nog even wachten dus!