donderdag 14 maart 2013

ॐ CHAKRA THEE ॐ

ॐ Bringing the temple home  


De Lente laat nog even op zich wachten. Verwarm jezelf met de Ayurvedische Chakra thee van Shoti Maa. Het verwarmt, stimuleert harmonie en rust voor lichaam en geest.


New arrival ~ Shotimaa is een gerenommeerd Indiaas theehuis. Bekend om haar 100% biologische groene thee gemaakt volgens de Ayurvedische kruidenleer.

 De zeven chakra's spelen een belangrijke rol in de Yoga traditie. Shoti Maa heef t voor iedere chakra een thee samengesteld. Zeven verschillende blends gemaakt van de fijnste kwaliteit biologische thee in combinatie met kruiden en specerijen uit de Ayurvedische kruidenleer. Elke blend ondersteunt een chakra. Shoti Maa Chakra is prachtig kleurrijk verpakt en  elk theezakje bevat een quote ter inspiratie. Leuk om cadeau te geven of voor een geluks momentje voor jezelf. €3,95



I am  ~  Root chakra Muladhara
"Ik voel de Aarde. Dit is de planeet waarvoor ik ben geboren - ik spring eruit te voorschijn Als ik mijn tenen beweeg, kan ik kan vruchtbare bodem samenknijpen."

Ingredienten: salie * (20%), gember * (20%), citroengras *, zoethout *, vlierbloesem * (5%), pepermunt *, citroensap *, zwarte peper *, citroenschil *, kardemom *, kurkuma root *, kaneel *, kruidnagel *. * = biologisch


In the mood ~ Sacraal Chakra Svadisthana
"Ik voel de stroom van het leven; de stromen van liefde en opwinding loopt tussen ons. Kus me. "

Ingredienten: Hibiscus * (48%), sinaasappelschil * (18%), citroengras *, rozenbottels *, zwarte peper * (5%), zoethout *, kardemom *, kaneel *, gember *, oranje-extract (1% ), kruidnagel *. * = biologisch



Sanctify ~ Navel Chakra Manipura
" Om in het moment te zijn elimineer ik alle afleiding.' 

Ingredienten: gember* (35%), venkel* (25%)*, kaneel (10%), cacaodoppen*, anijs*, kardemom*, kurkuma wortel*, zwarte peper*, kruidnagel*. *=biologisch




Loving ~ Hart Chakra Anahata
"Ik voel de Aarde. Dit is de planeet waarvoor ik ben geboren - ik spring eruit te voorschijn Als ik mijn tenen beweeg, kan ik kan vruchtbare bodem samenknijpen." We zijn verbonden via het hart. wat er ook gebeurt met jou, gebeurt met mij. Wij zijn rimpelingen in de zee.' Ingredienten: groene thee Bancha* (65%), kaneel* (10%), anijs* (5%), gerstemout*, bergamot extract, vlierbloesem*, kardemom*, linde bloemen*, gember*, kaneel-extract, zwarte peper*, kruidnagel*. *=biologisch






Talk to me  ~ Keel Chakra Vishudda
" We communiceren onze waarheid ~ delen onze creaties." 

Ingredienten: munt* (31%), zoethout* (15%), citroengras*, kaneel*, lavendel bloemen* (2%), kardemom*, gember*, zwarte peper*, kruidnagel*. * = biologisch






Delighted ~ het derde oog chakra Anja
" Vrij, vrij is mijn geest.' 

 Ingredienten: gember* (41%), citroengras*, citroensap* (8%), zoethout*, munt*, citroen verbena*, zwarte peper*, citroenschil* (2%), citroen extract (2%), kardemom*, kurkuma wortel*, kaneel, kruidnagel*. *= biologisch." 




Harmony ~ Kroon Chakra Muladhara
De perfecte mix voor een pittig leven.'

 Ingredienten: kaneel* (53%), gember*, kruidnagel*, zwarte peper*, kardemom*, venkel*, kaneel extract, rozenblaadjes*, kurkuma wortel*, framboos bladeren*. 8= biologisch